Thursday, October 21, 2010

Apabila tempat ini sudah bersawang =___=

Ok. Nama pun laman sesawang kan. Mestilah bersawang gak kan. heee.
*ko memang lah, wahai allan suka kasi alasan xmunasabah tolong jadi orang sikit oiii*
err. ok. memandangkan aku kegeraman aku melihat my super hot gojes miss Hanis Zalikha, maka terdetik jugak aku nak post jugak hari ini walaupun sebenarnya tak ada point nak cakap padahal kalau dok teremenung sorang2 ataupun dok diam2 membonceng motor hausmet di belakang tu akan datang segala ilham siap bersusun ayatnya namun disebabkan tidak ada masa langsung nak taip maka segala nukilan hati dan perasaan berkubur begitu sahaja di dalam salah satu ganglioksida ku adoiii =___=
oh ya. bukan setakat miss HZ jek... rupa2nya seisi keluarga HZ berbelogging kau... monsterjambu (iaitu adik2 HZ) dan maknya aku lupa dah nama nya tapi korg sefamily ni mmg gler ahh sumer kaki bloging banyak cerita korg kongsi mmg mcm dah kenal kelaurga korg sejak azali gitu haha...
How's my life? well honestly mmg sangat penat dan setiap kali kau tanya jawapannya tidak akan berbeda pasti akan ku kata teramat amat amat la penat kan aku mmg tension la adoiiii kenapa kenapa kenapa aku tersangkut di tempat ini huhhhhh------ =___=

Ok allan. tarik nafas. hembus. tarik lagi. hembussss.
dah. xleh buat banyak nanti bagai mau org pecah air ketuban je gamaknya. -.-

hmmm apa lagi apa lagi apa lagi mau dibebelkan sebenarnya aku dah takda point makkk tolonglah saya saya dah malu sesegan pulak ni patut lah kau asik bersawang je blog ni gamaknya asik xda idea nak taip padahal dalam stor memori otak genit ko tu sebenarnya banyak je kan nak cerita tapi memandangkan nanti ada stalker nak memfitnah aku jadi yg mana tak patut tu aku simpan jelah kan tapi eh hanis tu citer je sumer kat org ramai dan hidup dia aku tgk aman bahagia sejahtera je tanpa gangguan segala bagai adoiii memang sama ada aku ni paranoid atau pun yg sebenar benar benarnya kan kan kan allan ni pemalas nak berbelog je kan kan kan aku pening nak taip segala bagai sepanjang masa aku ni jenis nak membebel je gamaknya sampai aku citer kat sumer org dgr ke xdgr yg penting mesej bebelan aku sampai pada semua sampai puas hati aku lepas segala terbuku di hati maka saya mintak maap la kepada sesiapa yg telinganya panas atau yg masanya terbuang kepada aku kan kan so mintak maap zahir batin la ye alang2 nak deepavali ni kan ko yenna oiiiiiiiiii~~

huh. memang semenjak dua menjak ni ayat aku sumer senafas tidak berhenti maka tiada jugalah titik noktah yg banyak kali ni so korg cuba baca laju2 kasi sama speed mcm aku bebelkan ni xpe3 xkena saman kalo baca melebihi had laju baccan anda puhh aku buat perangai lagi kan kan kan adoiiiiii~~~

hurm xpelah. taw2 je kan, xda benda nak cakap. last2 tgk panjang gak. kesengalan tol. oh well. wish me for finals anyway~
oh, aku xcerita pasal aku nyer finals eh eh eh? heee my bad... it's just just just around the corner, i really3 need a miracle to maintain the value of aprroximate 3... mak jgn putus asa dgn saya ok... huhu~
ok sekian. (X___x)

No comments: