Monday, November 2, 2009

Tak Payah Kesian.

Subjek: rumet Uni.

Hal ini berlaku dalam pada musim exam..
dan exam berlangsung sepanjang hari sepanjang 3 minggu..
25/10 - 13/11~
sume org terlibat, tiada terkecuali~
termasuklah aku dan rumet aku.. (yg sememangnya sengal.)

pada hari sebelum tu kteorg borak2,
dan aku ckp biasa je..
"aku t exam ari sabtu ni. tensen tol la. hujung minggu pun ada exam. huh."
so hari kemudiannya pas aku dh exam ari sabtu tu conversation ni berlaku~

Rumet: Alan. aku kesian kat ko exam ko ari sabtu~
Allan: hmm. kesian aku dikasihani.
Rumet: wei, ko tak kesian ke kat aku.. aku lagi teruk.
exam ari ahad.. *muke minx simpati*
Allan: buatpe jek. ahad sini dah isnin. sabtu sini yg hari ahadnya.
so xda maknanya nak kesian kat ko tu.
Rumet: ye tak ye jugak.. *blur.. terdiam.. bengang..*
Allan: itulah kau. dah dekat 6 bulan kat terengganu pun xsedar lagi eh. hmm.

*dan itulah sebabnya rumet aku tak patut dikasihani sama sekali.*

*bagi yg xpaham masalahnya di sini, meh aku explain kejap.
di terengganu, kedah, dan kelantan, negeri2 ni aku tak taw napa..
cuti hujung minggu nya hari jumaat dan sabtu.. xmacam tempat lain.
so jumaat kiteorg tu mcm hari sabtu
(cuma tibe2 ada solat jumaat.)
dan hari sabtu mcm hari ahad dah. hari ahad stat keja dh.
paham dah?
kalo x, xpela. korg bkn dok sini.
kalo mcm rumet aku tu bleh la aku pangil sengal. huh.*

1 comment:

Anonymous said...

bagus ape weekend ari jumaat n sabtu...so ari jumaat ade mase nak prepare solat jumaat