Monday, November 2, 2009

Pelik.

ok. korg nak aku update~
so nah amik cite ni~

Hal ni berlaku dlm masa sebelum aku exam hari tu..
dan hari tu hari last raya.. 30syawal~ hari apa aku xtawla. xslap ari isnin~

dan ada jamuan raya AKASIA (angkatan anak seni UMT sumthing2~)
berlangsung kat dewan sultan mizan (DSM)..
well, no comment about the thing.
juz that it was not as expected.
huhu.

anyway, membe aku (sherina n kamaliah)
yg dtg dgn aku balik awal
sbab boring dgn dinner tu
aku jelah tinggal tgk psembahan yg ada smpi habis~

so aku balik la sorg2 immediately after selesai majlis
yela, sape nak amik gamba dgn aku,
or borak2 ke apa.. aku yg kena amik ada la.. hmm..

aku balik bilik, salin baju, dan terus turun balik
pegi men FB (mmg kemaruk aku kan?)
n g makan
(lapa gile.. makanan xcukup n aku td semeja dgn dak pantai timur..
mmg lahap la dieorg makan. huh.)

balik tu aku singgah kedai budak2 seketariat rakan muda.
dan masa nak baya tu aku teperasan la abg yg jaga kedai
tadi pun sebenarnya pergi jamuan jugak. Uiks?

Abg: 2.50 dek~
Allan: eh, bukan abg pegi jamuan AKASIA tu tadi??
Abg: betol la tu.. pegi gak tadi..
Allan: eh cepatnya~
Abg: nak buat cmne, skrg kan masa2 kritikal~
Allan: oh~
Abg: eh. bukan ko pun pegi jugak kan??
Allan *blush* (die prasan aku rupanya.. heh)
err.. betol la tu.. pegi gak tadi.. nak buat cmne, skrg kan masa2 kritikal~
Abg: oh~
Allan:.........
Abg:...........

*aku taw. conversation yg xda point, sengal, dan xpatut berlaku. heh.*

No comments: