Friday, June 18, 2010

Puasa Bloging... Say What???

Haha... Tengok title pun dah pelik..
Inilah kesan dah lama tak blogging...
So kira aku tengah puasa blogging la tu kan? teehee~
*padahal alasan semata-mata kot. tak guna ko mamat~*

So sorry sebab dah lama tak isi blog ni dengan citer-citer aku..
Dan since few months back aku dok letak dalam blog ni cerita-cerita lawak yang ntah pape ntah.. soweee~~~
Itu kira macam iklan la,, sementara korg menanti post aku,
(yang xpernah2 rajin nak buat) aku letak la benda2 yg mungkin korg enjoy...
sampaikan bilangan iklan tu lebih banyak dari total post aku taun lepas.. haha~



Cerita ada je yang nak dikongsi, tapi bile nak amik masa duduk dan nak menaip segala kisah yang aku nak story kat korg, jd malas la pulak..
Penghabisan aku dok main FB jek... sengal~ haha...
Nak buat camne, FB is sooo addictive!! lol~
Bayangkan, status aku since February 2009 - June 2010 ada sebanyak 592 posts! OMG!
(and this is real!!!~ siyesly~) Kalaulah blog post aku pun sebanyak itu.. Huh~
*xkan jadi nya... nak buat satu pun berjanggut menunggu~*



*kalaulah post aku banyak gini~ adeh~*

Anyway, kalo ada free time pun, penghabisan aku hibernate memanjang~ zzzzzzzzzzz~



And yang paling lawak tu, how in the world aku leh sentuh aku nye blog balik??
Gosh.. I wonder myself~ (_ _")>
Maybe sebab semakin ramai yang terjumpa blog aku.. (well, aku tak expect any readers pun kat blog aku.. xfeymes mana pun.. huhu)
Pastu siap kutuk blog aku bersawang la.. Adeh...
Ok la.. finally aku pun kasi update balik la blog ini~ (macam xikhlas jek.. *ye ar.. ngantok nih* ciss!)

Plus, aku "tersurf" blog org len.. (well, tak la tak sengaja sgt,, :P)
such blog like Hanis Zalikha, Kak Senduk, Jaytea Abdul, Oh tidak!, iamherleena...
ok la, iamherleena tu membe aku nyer.. xsangka ko pun dah ada blog.. heh~
tapi yang len tu siyes best giler!!!!
HZ ada karisma dalam post dia.. so sweet!!! boleh diabetes aku dibuatnya~
Kak Senduk.. well, err.. not your typical person, but post dia somehow best giler!
Setiap post dia aku baca, aku tergelak sampai nak kejang rahang ni.. haha~
And jaytea.. dia punya pun sgt sweet~ huhu..
Blog Oh Tidak! pulak kan, oh yes! so panas!! haha~ informatif n fun.. the best la!!

One thing la guys, blog depa ni sume so laid back taw...
Sgt meyenangkan mata, dan banner pun sgt kena!~
Bila aku compare balik dgn blog aku.. Oh my gucci...
Skema giler.. (patut la xda org nak baca blog ko kan?? padan muka haha~)
Jadi, officially aku announce bahawa blog aku ini



Siyesly, aku bersumpah untuk meng-improve-kan blog aku yg xseberapa ini
(dan xda pembaca.. perasan jelah ko mamat oi~)
err.. dan untuk kembali blogging sekerap aku update status FB aku~
serta muncul dalam post yg lebih santai seperti HZ..
*oh HZ.. ure my bebeh~~ nyanyi lagu justin bibir~*
haha... nantikanlah blog aku yg tak taw apa nak jadi ni~ huhu..

Lastly, pada sape2 yg ada idea camne nak ubah template blog aku,
or apa komen, idea watsoeva, tolong la plz3 kongsi dgn aku,,,
(korg gak yg nak baca kan.. ngeeee~)
Aku sentiasa open untuk improvements~ lalalala~

Back to hibernating, see you guys soon!~
(macam nak pergi jauh jek.. teehee)~

2 comments:

bom said...

haha...abg pika kata blog kamu bsawang..dia pon dua kali lima je okeyhhh :D

mezzoforte mf adnan said...

haha~ akhirnya dah muncul