Sunday, August 9, 2009

Azam di Suatu Minggu

*aku nak merojakan bahasa ni taw!! haha..*

I'm so ganna start a new week!!
had a bad one last few weeks back..
a new azam for this week!! hehe..

1. mggu ni kena bangun awal, kena g kelas on time!
asik lewat ke kelas jek.. penat nak peluh.. n kena kejar van!!

2. hmm. baju apa nak pakai eh? wardrobe aku dah ak terotate agy..
hmm dah la beg kuliah xkemas agy..

3. cmne nak buang kuku aku yg lebam ni.. hmm
(ha t aku masuk dlm blog baru.. title "separuh nyawa melayang.."

4.rambut dah panjang! camne nak setting ni.. buat rambut dak baik? hmm..

5. duit dah kering gila2!!macam mana nak makan esok??

6. owh. cmne aku nak anta dobi ni. damn. penat aku beli sabun.

7. eh. xpe. lagi 5 hari cuti mid sem!! haha.. x saba lah plak.. lek2..

8. eh.. cmne je aku nak kuar beli subenir tuk mak ni.. aih..

9. mak!! Ayah ok x?? masuk ward xckp pun awal2..

10. owh. lab. lab repot aku ble nak buat. sok pg nak anta. damn.
pe lg. fotostat sudey~~

11. ish. khayal la aku ni. dah pagi buta. lab repot xbuat. xtdo lg ni.. ish..

12. ha pastu ble nak blaja nih?? kuliah dah makin jauh..

13. dah tu novel jepun tu ble nak bace? die date dah dekat oi..

14. lapa la plak. duit abis terus. ada nescafe je dpn aku. hmm bantai jelah.

15. hish.. dah la ni.. meleret2 la azam ko ni alan.

16. er.. skit lg kot.. softboard aku ni kena isi la. kosong. t kena amik bahan nk tampal.

17. oit.. t buku matrik ko mintak balik. lamanya dak ni pinjam potostet. baru leh blaja..
*kononnya. huh*

18. ha. hutang ko pun. jgn lupa nak baya kat org. dah la da duit. behutang plak tu. hish.

19. em.. tiket jb-ganu x amik lg. cmne ni. mak xkasi naik bas. damn. naik flight?

20. dahla tu. cukup2 la azam ni.. mcm satu taun punya azam daa~~

"igt2 itu remember
jgn lupa itu dont forget
buat keja kamu
ko dah kat u
hanya blaja
only itu"

lagu igt2 faci versi seram..
ada org nyanyi lagu itu blakang aku.
hoi sengal. lagi nak merepek. pape jerk.

No comments: