Sunday, August 9, 2009

Ketinggalan Masa

huh.. dah lama sangat aku tak update blog..
sejak masuk uni ni..
makin bz la plak,,
aku ni pon kalo nak tulis blog kena berjela..
mana sempat nak update mak cik oi..
so mana yang sempat tu nasib la yek..
sori..
anyway xramai pun yg tgk blog aku

*sape nak tgk? blog ciput~~*

erm. ok fine.
my bad.
tapi t tgk la cmne.
aku usahakan.
paling x aku kena buat on paper
t ada masa aku taip n upload kat sini
doa2 menjadila teknik ni..

so,
anyway..
dah ada few blog yg dah draft..
kalo ok t aku cite la yerk..
ni je title2 dia..

1.Transformasi Tiga Puluh hari
2.Kenderaanku
3.Makmal Penyeksaan
4.Survivial laut vs. survivial darat
5.Kisah Fulus Mania
6.Aku dan segala roomate ku
7.kisah abang yang tak jadi
8.surat aku buat abang itu
9.Cuti!! Jadi??
10.Revolusi Tatacara Hidup Universiti

mcm best.. bleh buat ke nih??
hmm.. tgk jela..
paling x cuti sem la t aku buat..
huh. mmg la aku ni. asik bnyk keje je memanjang.
keje apa ntah.
sampai membe aku ckp gini:
"alah ko tu mana2 je mmg asik bz.. muka mencapap kot.."
huh. damn. xguna punya kawan.

No comments: